03-5169966

נמל תל אביב

הבריזה, הליטוף של השמש הנעימה והשפריץ של הגלים המתנפצים אל המזח, זה על רגל אחת מה שקורה בנמל תל אביב. ים. יש משהו עוצמתי יותר מזה?

אז את כל אלו אתם לא יכולים לקנות ולקחת הביתה. את זה אתם אמורים לחוות בשטח. אך כדי שלא תצאו מהמקום בלי כלום, הכנו עבורכם הרבה מאוד מזכרות שיאפשרו לכם לחוות שוב את הרגעים הקסומים על חוף הים בתל אביב.

לאורך כל הנמל ישנם מיצבים שונים, פסלים והרבה אטרקציות שמסעירים ומפעילים את כל החושים. אלו יישארו אתכם עוד הרבה זמן אחרי הביקור במקום. אז אל תפסיקו לצלם.

TEVIV עיר של אהבה ללא הפסקה

תל אביב היא עיר שפיתחה ערכים של פתיחות, של סובלנות, של פלורליזם וגם של תרבות ואומנות. העיר מפיצה המון אהבה לכל הארץ וגם לכל העולם.

צפונית לארגז החול על הדק המרכזי ממתין לכם מיצג האותיות המדהים שכבר מזמן הפך לאייקון מגניב. אתם מוזמנים לצלם ולהצטלם שם באהבה.

המנוף

סמוך לדק המרכזי מצפה לכם המנוף.

מנוף ששימש לפריקה וטעינה של סחורות משמש כיום מיצג אור משגע. תוכלו להצטלם אתו בזווית שתיצור אשליה כאילו אתם עולים עם המנוף.

 

מזרקה של מוסיקה ותאורה

קסם של צבע ומים היוצר מראה מדהים שאי אפשר לתאר במילים. שווה לבקר. המזרקות פועלות באביב ובקיץ.

הקרוסלה העברית הראשונה

מפעים את הדור המבוגר יותר. הקרוסלה מעוצבת בהשראה משנות ה – 50 וה-60. פרסומות נוסטלגיות ושלל אלמנטים שיחזירו אתכם ברכבת הזמן לימים התמימים מלאי ההוד של פעם.

הילדים יקפצו מאושר

ואיך אפשר בלי אטרקציות מלהיבות ומקפיצות לילדים. אתר מתנפחים מדהים לכל ילד מכל גיל.

כל זה לצד מגרש משחקים גדול עם עשרות מתקנים לשעשוע ופעילות גופנית.

בנמל תל אביב מצפה לכם יום של חוויה וכיף שלא תשכחו כל כך מהר.

כתבות נוספות מהבלוג

יפו

"יפו יפת הימים' כך כינה שי עגנון את העיר יפו

שוק הכרמל

חלק מהותי מההיסטוריה של העיר תל אביב זהו ללא ספק